Pro koho je web?
Web jsem vytvořil, nadále upraviji a spravuji pro mladého a cílevědomého fotografa Ondru, který je focením doslova pohlcený. Ondra začal fotit už na základní škole a nyní pokračuje oborem fotograf na střední škole.
Délka spolupráce
Celá realizace projektu trvala asi tři týdny, díky Ondrove skvělé a rychlé komunikaci. Ondrův web nadále spravuji a s postupným zdkonolaváním mých schopností web vylepšuji.
Cíle, požadavky, očekávání
Ondrův cíl je jasný – živit se tím, co ho baví. Ondra moc dobře ví, že prezentace svého portofolia a své osoby je extrémně důležitá pro získání důvěryhodnosti, dostání se do povědomí veřejnosti a získání zakázek.
Web jsem navrhl a vytvořil tak, aby splnil Ondrove očekávání – získat zakázky. Návštěvník webu hned ví, kdo Ondra je, co dělá, a jak dokáže pomoct. Web návštěvníka webu neustále nabadá k vykonání konverze, což se během pár dní projevilo jako skvělá strategie, jelikož web Ondrovi první zakázku opravdu získal, a to během pár dní.
Realizace projektu
1
Pochopil jsem klienta
Ondrovi jsem položil určité množství otázek, abych věděl v jaké je situaci, kam se chce dostat, co ho aktuálně brzdí v dosažení jeho cíle apod. Zjistil jsem, že se chce focením živit a aktuálně bojuje se získáním prvních placených zakázek.
Cíl je jasný – získat zakázky.
2
Průzkum trhu | Návrh řešení
Brouzdal jsem po webech ostatních fotografů a zjistil jsem, že naprostá většina z nich má web vytvořený pomocí omezujících nástrojů typu Webnode, Wix apod. nebo ještě hůř, neslpňují základní principy webdesignu a lidské psychologie.
Další cíl – prezentovat se lépe než konkurence.
3
Vytvořil jsem web
Na základě všech informací od Ondry a mého průzkumu trhu jsem dokázal navrhnout barevný návrh struktury webu, který mi Ondra po úpravě detailů schválil. Poté jsem zajistil hosting, doménu a začal vytvářet web. Samotná tvorba trvala asi týden a pár dní.
Výsledky | Úspěchy
Zvýšení poptávek
Ondra taky aktivně využívá sociální sítě, díky kterým dostává určitou návštěvnost na web. I když je návštěvnost zatím opravdu malá, tak ze sociálních sítí přišli první návštěvníci na web a například majitel prodejny kebabu vykonal konverzi – koupil si Ondrove služby.
Další kroky
Dalším krokem, na kterém budeme s Ondrou pracovat, je budovat větší a větší návštěvnost. Ondra aktivně využívá sociální sítě, což je jeden ze skvělých zdrojů. Dále si budeme hrát s PPC reklamou.
Web není veřejný dlouho, a tak bohužel nemám k dispozici téměř žádná smysluplná data. Jakmile web získá větší návštěvnost, tak se velmi rád alespoň o část dat podělím.
Pomůžu vám vytvořit web
Vyberte si termín