Případová studie

Marek Krásný

Odprezentovat služby srozumitelnou formou
Budovat povědomí a důvěryhodnost osobní značky
Centrální správa webů členů v týmu

Kdo je Marek Krásný

V době zahájení spolupráce byl Marek Krásný oblastním manažerem v ČSOB Pojišťovně, dnes je Samostatným konzultantem ve společnosti 4fin Better together. Ve financích působí už přes dva roky. Abych byl ale fér, má léta zkušeností na manažerských pozicích v CNC, Košíku nebo Moderně.

S čím Marek přišel a jaký měl cíl

Když se na mě Marek obrátil, chtěl (a stále chce) posunout svoji osobní značku na vyšší úroveň.

Hledal způsob, jak:

  • odprezentovat své služby srozumitelnou formou;
  • přitáhnout nové členy do svého týmu;
  • a budovat povědomí a důvěryhodnost své osobní značky.

Proč to Marek vůbec řešil?

Uvědomoval si, že dnešní klienti – zejména mladší generace ve věku 20–30 let – si často vybírají finančního poradce podle toho, jak na ně působí lidsky a zda mu mohou důvěřovat.

Chtěl proto vytvořit web, který:

  • nebude jen „vizitka“, ale strategicky vybuduje jeho image;
  • ukáže jeho osobní přístup k financím;
  • a zároveň vytvoří šablonu osobních webů pro celý jeho tým, díky které budou vystupovat jednotně, profesionálně a zároveň pod Markovou osobní značkou.

// Jak vypadal můj systematický a strategický přístup?

Poznání typických klientů

Během prvního týdne jsme si zadefinovali cílovou skupinu a popsali dva typy ideálních klientů. Tohle bylo a je vždycky klíčové, protože se to odrazí jak ve struktuře celého webu a jednotlivých podstránkách na něm, tak na konkrétním obsahu – nejen v textu, ale například i ve stylu fotek.

Praktický tip

Pokud nemáte budget, nemusíte dělat rozsáhlý průzkum, abyste si ideálního klienta mohli popsat. Spousta průzkumů už byla udělána za vás – nejrychleji se k nim dostanete přes ChatGPT, Perplexity,… Pokud už máte v oboru něco za sebou, můžete čerpat z vlastních zkušeností.

Další skvělou věcí je připojit se do tématických facebookových skupin a číst si diskuze mezi uživateli – dokážete tak lépe navnímat, kdo vaším webem bude procházet a co tam asi tak bude hledat, čeho si bude rozhodně všímat apod.

Tvorba několika moodboradů

Konečně jsem začal tvořit první moodboardy, které sloužily k tomu, aby bylo všem jasné, jakým směrem se projekt bude vizuálně ubírat. V době, kdy ale Marek působil ještě v ČSOB jsem narazil na první „překážku” – musel jsem se držet modrých barev. Miluju totiž, když se můžu barevně odlišit od ostatních. Typicky se stává, že v dané kategorii (ve financích to jde vidět krásně) má většina hráčů podobné barvy.

Tvorba struktury webu a grafických návrhů pro všechny podstránky

Teď už jsem byl schopen vytvořit strukturu celého webu včetně jednotlivých sekcí. Díky tomu už dopředu věděl, co bude kde cca za obshat a mohli jsme dokonce začít plánovat, co přesně za obsah na webu bude aniž by ještě byly vytvořené první grafické návrhy.

Grafické návrhy jsem ale začal tvořit hned vzápětí. Marek měl možnost vše sledovat v reálném čase, takže pokud se mu něco při tvorbě něco nezdálo nebo chtěl něco změnit, mohl to hned zakomentovat

// Jak to podle klienta Marka Krásného dopadlo?

„S Kamilem jsem spolupracoval na tvorbě mého webu a mohu jedině doporučit. Intuitivní, vcítí se dobře do toho, co potřebujete a co je dobré k oslovení. Rychlost a vstřícnost jej též hodně posouvá nahoru a můžete se tak spolehnout na to, že to, co budete chtít, bude rychle a precizně. Mohu jedině doporučit.”

Marek Krásný

marek-krasny.cz